Тепер кожен українець може звернутися до свого оператора й допомогти заблокувати номер, з якого здійснювали дзвінок.


Мобільні оператори почали блокувати спам-дзвінки. Українці тепер можуть самостійно повідомляти про порушників. Про це повідомив віцепрем'єр-міністр, міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров в Telegram у вівторок, 14 жовтня.

 

За його словами, з 2 жовтня в Україні набули чинності нові правила, які дозволяють мобільним операторам блокувати номери, з яких здійснюють спам-дзвінки. Уже за перші дні дії постанови уряду заблоковано тисячі таких номерів.

 

"Спам-дзвінки - це дзвінки рекламного характеру, коли компанія телефонує без попередньої згоди користувача та рекламує товар або послугу. Тепер кожен українець може звернутися до свого оператора й допомогти заблокувати номер, з якого здійснювали дзвінок", - зазначив Федоров.

 

Мобільні оператори запустили сервіси для скарг на спам:

 

  • Vodafone: через застосунок My Vodafone або за номерами 111, 0 800 400 111 (в Україні) та +38 050 400 111 (у роумінгу);
  • Kyivstar: через Мій Kyivstar або за номерами 466, 0 800 300 466 (в Україні) та 105466# (у роумінгу);
  • Lifecell: через Мій Lifecell або за номерами 5433, 0 800 20 5433 (в Україні) та +38 063 5433 111 (у роумінгу).

 

Також українці можуть залишити скаргу на урядову гарячу лінію 1545 або подати звернення онлайн на сайті НКЕК.